Ofte stillede spørgsmål
Hvor lang tid tager levering?
Den gennemsnitlige leveringstid for vores pakker er 8-14 arbejdsdage. Vi lægger stor vægt på verden og naturen, derfor sender vi ikke små bestillinger hver dag. Vi samler bestillinger i større mængder, og når den minimale bestillingsmængde er opnået, sender vi alt på én gang. Vi håber på jeres forståelse og værdsætter jeres bidrag til en mere bæredygtig verden.
Hvad er jeres returpolitik?
Du har ret til at annullere din bestilling inden for 14 dage efter modtagelsen uden at angive en grund. Efter annullering har du yderligere 14 dage til at returnere produktet. Vi refunderer det fulde beløb tilbage på din konto. Returfragtomkostningerne er for din regning. Du kan finde de præcise omkostninger på din transportørs hjemmeside. For returnering bedes du kontakte os via info@pedersen-butik.dk.
Kan jeg annullere min bestilling?
Vi forbeholder os retten til at acceptere eller afvise en bestilling eller en del af en bestilling når som helst efter modtagelsen, selv efter at kunden har modtaget en ordrebekræftelse, eller betalingen er godkendt. Hvis bestillingen allerede er afsendt eller pakket, kan den ikke annulleres. Hvis bestillingen annulleres efter godkendelse af betalingen, refunderes det betalte beløb til den oprindelige betalingsmetode.
Er produktet af god kvalitet?
Ja, før vi sender pakkerne ud, gennemgår de altid en kvalitetskontrol på vores lager.
Vi arbejder som følger:
- Ordreplukkere samler din bestilling.
- Derefter sendes varerne til kvalitetskontrol, hvor de bliver tjekket grundigt.
- Hvis produktet godkendes, bliver det pakket.
- Til sidst bliver pakken lagt klar til den næste forsendelse.
Når den minimale bestillingsmængde er nået, sendes alle pakker på én gang.
Hvad sker der, hvis jeg modtager det forkerte produkt?
Kontakt os venligst inden for 7 dage, hvis du har modtaget et forkert, defekt eller manglende produkt. Husk at inkludere dit ordrenummer og billeder af produkterne. Vi vil gøre vores bedste for at løse problemet hurtigt.
Hvor sikker er min onlinebestilling?
Når du afgiver en onlinebestilling med kreditkort, bliver dine oplysninger indtastet på en SSL-sikret hjemmeside. Oplysningerne bliver derefter SSL-kodet og sendt direkte til vores kreditkortudbyders netværk for godkendelse. Dine kreditkortoplysninger opbevares ikke på vores servere.
Hvad er forsendelsesomkostningerne?
Vi tilbyder i øjeblikket gratis standardforsendelse som en særlig service.
Hvor er min pakke?
Når din pakke er klar til forsendelse, vil du modtage en trackingkode. Vær opmærksom på, at din bestilling nogle gange kan blive sendt i flere del-leverancer for en mere effektiv levering.
Hvorfor virker min pakketracking ikke?
I nogle tilfælde kan det tage lidt tid, før kureren opdaterer pakkens placering. Vi beder om din forståelse og tålmodighed i dette tilfælde.
Vil du bytte en vare?
Det er ikke noget problem! Kontakt os venligst via info@pedersen-butik.dk. Vær opmærksom på, at du er ansvarlig for returfragten af varen.
Forkert leveringsadresse?
Hvis du ved en fejltagelse har indtastet en forkert leveringsadresse, bedes du kontakte os så hurtigt som muligt via e-mail. Vi vil forsøge at rette fejlen for dig.
Har du spørgsmål?
Tøv ikke med at kontakte os via menuen 'Kontakt' eller på e-mail: info@pedersen-butik.dk. Vi vil svare på din besked så hurtigt som muligt!